Wednesday, July 21, 2010

COMING SOON ! MID OGOS 2010


Salam,

Sempena menjelang bulan Ramadhan nanti, Dhia Perfumes akan mengeluarkan set terbaru kepada pelanggan-pelanggan setia kami.

Kepada yang baru ingin mencuba, kami dahului dengan ucapan 'terima kasih'.

Sekian lama, kami menyimpan pilihan perfumes-perfumes terbaik ini, akhirnya kami keluarkan menjelang Bulan Ramadhan dan Syawal nanti.


PERKENALKAN...


Set GENT'S dan Set LADIES


UNTUK RATAPAN STOKIS & PENGEDAR

Lambakkan jenama perfumes-perfumes 'non-alkohol' di pasaran dilihat sebagai satu persaingan yang sihat di pihak Dhia Perfumes.

Namun begitu, pihak Dhia Perfumes berharap stokis & pengedar sedia ada janganlah berputus asa atau berasa tertekan. Kami di sini tetap dengan prinsip yang sama, iaitu memberikan produk yang terbaik kepada pelanggan kami.

Pelanggan/pengguna dhia perfumes juga manusia biasa, rasa ingin tahu dan ingin mencuba mereka kepada produk baru di pasaran, sedikit sebanyak akan menjejaskan sedikit jualan anda. Jangan takut, mereka akan kembali kepada Dhia Perfumes. Mungkin ambil sedikit masa 1 - 2 bulan, maklumlah..dah terbeli. Tak baik membazir..

Kami yakin kerana kami tahu apa yang kami 'sajikan' kepada pelanggan kami. Kami juga akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan, pengedar dan stokis kami.